marți, 7 iunie 2011

Concurs

Giveaway: Miss Taylor Kabuki from Sigma

Hello girls.


In primul rand vreau sa va spun LA MULTI ANI,astazi de ziua copilului,sa va doresc o sesiune usoara si note cat mai mari! Eu mai am 2 examene si am scapat,urmeaza licenta si pot sa declar LIBER LA VACANTA!!!!!!!yeyyyyyyyyyyy
Abia astept: mare,soare,plaja si bineintales mai mult timp liber pentru blogging:P

Si pentru ca tot este ziua copilului si multe dintre noi inca ne consideram niste copii (cel putin eu asa ma simt :D),cred ca este ocazia perfecta ca sa dau startul la un nou giveaway!!!!

De data aceasta,cu sprijinul celor de la Sigma,premiul consta in pensula Miss Taylor Kabuki :



Reguli de participare :
  • Trebuie sa fii follower al blogului prin Google Friend Connect (daca nu esti deja,trebuie doar sa dai click pe butonul URMARITI in coloana din dreapta sus)
  • Sa dai LIKE paginii mele de Facebook pe care o gasiti aici
  • Daca ai blog,te rog sa scrii despre acest giveaway impreuna cu fotografia premiului si link-ul catre acest post (OPTIONAL)
  • Sa-mi lasi un comentariu la aceasta postare cu numele cu care ma urmaresti pe blog dar si pe facebook,link-ul unde ai postat despre giveaway impreuna cu raspunsul la intrebarea : Care este pensula ta preferata ?
    (ex: kabuki brush,blending brush,flat top brush,powder brush,etc.)

Deadline :15 iunie orele 23:59

Cine nu indeplineste aceste reguli este descalificat!



Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul site-ului random.org si este rugata sa-mi trimita mail cu datele de contact pentru a le transmite celor de la Sigma!

Acest giveaway este deschis INTERNATIONAL!


Bafta!

Pupici

http://deeabeauty.blogspot.com/2011/05/giveaway-miss-taylor-kabuki-from-sigma.html